HTML

EzerFigUra

Minden ami Lego, készletekről, saját alkotásokról, akciókról, készletek végigjátszásairól szól az ezerfigura.blog.hu!

Friss topikok

  • Konstans: Most vettem észre... Az utolsó képen a jobb oldali láncfüzér kicsúszott a helyéről, a bal oldalon ... (2014.01.27. 15:36) 2. Heti apróságok!
  • Konstans: @az orcus secundus: Köszönöm a biztató szavaidat, mindent megteszek, hogy ez a blog is legalább an... (2014.01.14. 22:39) Házirend, Blogrend!!!

Címkék

Lego Mozi Kaland!

2014.02.23. 22:55 Konstans

Sziasztok! 

Sikerült eljutni nekem is egy igazán jó Mozi élményre :) (Sugár Mozi, 2014. 02. 11.)
Kicsit nosztalgikus érzések fogtak el, mivel nem 3D-ben nézhettem meg a legjobb barátommal, hanem 2D-ben. Régen láttam már így filmet. Eredetileg nem ez volt eltervezve, de amikor átveszed az előre lefoglalt jegyeket és jó szórakozást kívánnak már nem problémázol ezen annyit. Visszagondolva jó volt beletartozni abba a ~20-25 fős (leginkább gyerekekből álló)  kis közösségbe akikkel együtt néztük meg a Lego Kaland című mozifilmet! A film előtt megleptem magam egy minifiggel is, de azt csak otthon bontottam ki. Nagyon örültem neki, hiszen ez a figura is a "majd egyszer megszerzem" kategóriába sorolható. 

 

2014-02-11 22.16.57.jpg
Íme Abraham Linkoln Elnök: 
2014-02-11 22.23.53.jpg

Minden szupi, szuper! :D
Egy jó film, egy jó barát akivel van (Legoval)  közös múltunk, de nem néz rád gyerekesen még akkor se, ha te Legozol vagy Legoval foglalkozol 20 éves fejjel! 

Ha értékelnem kellene a filmet akkor :10/9 "Abraka Darabra"
Nem szeretném szétboncolgatni a filmet filmkritikai szempontokból, mert nem értek hozzá. De azt tudom, hogy nagy történetet, egyedi kalandokat, egyedi varázslatos világokat jelenít meg, szinte minden egyes jelenetében a részletek közt veszett a tekintetem. Tetszett! Ami igazából még sem tetszett amiért jár az 1 pont levonás az csak annyi, hogy megkedveltem a kisfilmekből Emmet hangját, de a filmben már egészen más hanggal találkozni. :/ A kedvenc jeleneteim: amikor a kis vonat lezuhan a folyóba, amikor megismerjük Flúgország lakóit, amikor Han Solo beugrik, amikor Emmet kizuhan a mi világunkba, amikor... az egész tetszett! :) Bár amikor a Rossz zsaru új arcot rajzol magára az egy picit horrorba illő volt, mintha Hannibál Lecter egyik áldozata varratta volna vissza az arcát... 

 

Aki még nem látta az nézze meg 2D-ben vagy 3D-ben! ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezerfigura.blog.hu/api/trackback/id/tr545829039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása